Blender - základy 3D modelování

Naučíte se, jak vytvářet základní objekty a jak s nimi pracovat (velikost, posun, transformace). Ukážeme si, jak pracovat v objektovém i editačním módu, pracovat s vertexy i plochami a na závěr, jak ukládat soubory pro 3D tisk i online použití. Vytvářejte 3D grafiku a naučte se základy 3D tisku.

Informace o kurzu

Délka kurzu

3 dny (9:00-14:00)

Materiály

Účastníci obdrží soubory a poznámky vytvořené během kurzu.

Cena s DPH:

9 184

Cena bez DPH: 7 590 Kč

Vyberte si termín

Garantovaný
termín
Termín Čas Sleva Bez DPH S DPH Forma Účastníci
26. 1. - 28. 1. 2026 9:00-14:00 7 590 Kč 9 184 Kč On-line
9. 3. - 11. 3. 2026 9:00-14:00 7 590 Kč 9 184 Kč On-line
13. 4. - 15. 4. 2026 9:00-14:00 7 590 Kč 9 184 Kč On-line
19. 5. - 21. 5. 2026 9:00-14:00 7 590 Kč 9 184 Kč On-line
15. 6. - 17. 6. 2026 9:00-14:00 7 590 Kč 9 184 Kč On-line
Dohodou 7 590 Kč 9 184 Kč  
G. Termín Cena
S DPH
Úč.
26. 1. - 28. 1. 2026
9:00-14:00
On-line
7 590
9 184

9. 3. - 11. 3. 2026
9:00-14:00
On-line
7 590
9 184

13. 4. - 15. 4. 2026
9:00-14:00
On-line
7 590
9 184

19. 5. - 21. 5. 2026
9:00-14:00
On-line
7 590
9 184

15. 6. - 17. 6. 2026
9:00-14:00
On-line
7 590
9 184

Dohodou 7 590
9 184

Co se v kurzu naučíte

  • Teoretický úvod do 3D modelování
    Rozlišení obrazu
    Teorie barev
    Principy modelování
    Různé SW
  • Vytváření nového prostředí
    Definice velikosti
    Definice rozlišení
    Typy pozadí
  • Pomůcky pro práci
    Zobrazení pracovní plochy
    Pravítka, vodítka, mřížka
    Nastavení měřítka, lupa
  • Základní objekty
    Krychle
    Válec
    Jehlan
    a další
    Transformace a posun
    SVG křivka
  • Základní modifikátory
    Bevel – zaoblení
    Mirror – zrcadlení
    Solidify – vysunutí
    Array – duplikování tvarů
  • Práce s objekty a jejich částmi
    Vertex
    Hrana
    Plocha
    Transformace – posun a velikost
  • Booleovské operace
    Spojení objektů
    Oříznutí objektů
    Průnik objektů
  • Přesné modelování
    Nastavení jednotek
    Šířka, výška, hloubka
    Zarovnání a pozice objektů
    Boolean
  • Základy materiálů a renderu
    Barva objektu
    Materiál
    Světla
    Kamera
    Render
  • Praktická tvorba scény dle zadání
    Vytvoření tvarů
    Pozadí a světla
    Uložení a export

Certifikace

Absolventi kurzu obdrží certifikát společnosti COMPUTER HELP.